授業コード | 20060101 | クラス | 01 |
科目名 | Progress in English Ⅲ | 単位数 | 1 |
担当者 | 佐川 昭子 | 履修期 | 前期授業 |
カリキュラム | *下表参考 | 配当年次 | *下表参考 |
授業題目 | Learning, Reading |
授業の概要 | The aim of this class is to develop and apply knowledge of English by investigating various topics. |
学習の到達目標 | "It's up to me!" This is the message for each student in this class - your enjoyment, learning, progress through this course and beyond depends on you. |
授業計画 | 第1回 | Unit 1 It have been a long time, Helen (l.1-l.25) |
第2回 | Unit 1 It have been a long time, Helen (l.25-last) | |
第3回 | Unit 2 Yes, Hirsch, she smailed (l.1-l.25) | |
第4回 | Unit 2 Yes, Hirsch, she smailed (l.25-last) | |
第5回 | Unit 3 I wanted to know what he thought of me (l.1-l.25) | |
第6回 | Unit 3 I wanted to know what he thought of me (l.25-last) | |
第7回 | Unit 4 I wish I could have talked to him(l.1-l.25) | |
第8回 | Unit 4 I wish I could have talked to him(l.25-last) | |
第9回 | Unit 5 Malloy remembered the stranger(l.1-l.25) | |
第10回 | Unit 5 Malloy remembered the stranger(l.25-last) | |
第11回 | Unit 6 I'm sorry, Bobby Malloy said(l.1-l.25) | |
第12回 | Unit 6 I'm sorry, Bobby Malloy said(l.25-last) | |
第13回 | Unit 7 Bobby Malloy knew(l.1-l.25) | |
第14回 | Unit 7 Bobby Malloy knew(l.25-last) | |
第15回 | Class review |
授業外学習の課題 | Students will need to read English textbook carefully. |
履修上の注意事項 | 作品が書かれた時代背景について理解を深めておくこと。 |
成績評価の方法・基準 | 期末レポートによって評価する。 |
テキスト | Pete Hamill's Best Stories From the Invisible city: A New York Sketchbook and "Going Home" ISBN978-4-88198-717-9 |
参考文献 | Various dictionaries |
主な関連科目 | |
オフィスアワー及び 質問・相談への対応 |
メールにて対応する。 |
所属 | ナンバリングコード | 適用入学年度 | 配当年次 |
人文学部英語英文学科(専攻科目) | - | 2014~2016 | 2・3・4 |